sâmbătă, 15 noiembrie 2014

ZeusHash - Cloud mining

Un alt site de inchiriere a aparaturii de minare este ZeusHash.com
Pretul pentru 1 GHS, dupa cum se poate vedea in imaginea atasata,  este de 0.889 dolari.
Pretul este valabil pentru bitcoin si litecoin. Site-ul, mineaza aceste doua monede virtuale.
Se poate achizitiona si MHS la pretul de 15.99 dolari.


Planul de afiliere este urmatorul: 


Am strans bitcoin, de pe faucet, dar am si cumparat 3 GHS, mai mult de testare, sa vad cum merge treaba, care produc aproximativ 2500 BTC pe zi. Putin, dar adunat, se strange. In prezent, am 10 GHS, ce mineaza 6000 BTC zilnic.



Pentru inscriere, puteti folosi banner-ul de mai jos.



Voi reveni cu valoarea balantei. Pana atunci, va urez spor la minat!



Another site rental of mining equipment is ZeusHash.com

Price for 1 GHS, as you can see in the attached picture is of $ 0889.

Price is valid for Bitcoin and litecoin. Site demolishes these two virtual coins.

MHS can purchase and priced at $ 15.99.

Plan membership is:


We collected Bitcoin, the faucet, but I also bought 3 GHS more testing to see how it goes, producing about 2,500 BTC day. Little, but gathered tightens. Currently we have 10 GHS, which undermines 6000 BTC daily.


3 comentarii:

Andreea spunea...

M-am inscris si eu pe link-ul tau si am observat, ca se face, cu 1 GHS, cam 600 - 650 satoshi pe zi. Pare convenabil. Face cineva mai mult?

Marian spunea...

Cu 20 GHS, fac 12 000 satoshi pe zi.

Gabitzu spunea...

Depinde de mentenanta pe care o prinzi. Dar, cam ai dreptate.

Trimiteți un comentariu