marți, 29 decembrie 2015

Castigati rapid si usor 20 euro

Castigati usor 20 euro cu recyclix.com Este un joc de reciclare a deseurilor, iar pentru a intra in posesia acestui bonus de inceput, este necesar, sa confirmati adresa de mail si sa completati datele personale. Cu acesti banuti, se pot cumpara deseuri 100 kg, ce vor incepe sa fie  reciclate. Atat aveti de facut. 



Incepe primul ciclu de reciclare, ce dureaza 3 saptamani si pentru care se plateste 6% din bonusul de 20 euro sau din suma investita. 

Apoi, vei primi 8% mai mult, dupa al doilea ciclu, care dureaza 2 saptamani. In total 5 saptamani si 14% pentru suma deseurilor reciclate. 

Se poate investi si-n utilaje de reciclare, ce au costuri incepand de la 10k euro.

Exista un sistem de afiliere pe 4 nivele: 10%, 3%, 2% si 1%.



Se pot face retrageri folosind Paypal, transfer bancar si  bitcoin, suma minima fiind de 20 euro la care se opreste un comision de 3.5%.


Cu cei 20 euro, am cumparat 100 kg de deseuri, care in 11 ore au produs 51 eurocenti. N-am tinut calculatorul deschis, n-am facut nimic. E mai profitabil decat VIP TEAM. Ma refer la site-urile, care au dat bonusuri.


Pentru inscriere, accesati imaginile sau banner-ul. 

Asa arata contul, dupa o zi de reciclare.


Dupa 3 zile de la inscriere, contul arata asa:


Dupa 7 zile s-au strans 27.36 euro.


Am facut cont pe 29.12.2015, iar pe 13.01.2016, arata asa:


17.01.2016

Se strang cam 1 euro pe zi, ceea ce e bine.



22.06.2016

Am facut cerere de retragere si am primit la cateva zile 20 de euro in contul bancar. 



Poti castiga bani din aplicatii Android pe smartphone sau tableta. Afla cat e de simplu!

Spor la castiguri online!!!








2 comentarii:

Unknown spunea...

De la ce suma se poate face prima retragere?

Gabitzu spunea...

Minimul pe retragere e 20 de euro. Se fac usor acesti bani.

Trimiteți un comentariu