sâmbătă, 31 octombrie 2015

Castigi online cu 2parale

Vrei sa faci bani online? Cauti metode de a castiga online? Incearca marketing-ul afiliat cu 2parale. Este o retea ce insumeaza 467 de advertiseri si cateva mii (42.600) de afiliati.




Daca ai un magazin online si vrei sa cresti in google si bineinteles la vanzari, poti intra in retea si vei avea o promovare pe blogul 2parale, in mediile sociale. Se poate incepe cu un plan in care beneficiezi de minim 1000 de afiliati, ce pot fi acceptati in program. Detalii, se pot obtine din pagina cu preturi.  
Din retea fac parte: MarketOnline, EvoMag, Elefant, Noriel, Avon, Orange, Vodafone, Telekom etc.

Ca afiliat, poti face bani online, promovand produsele din magazinele advertiseri-lor. 
Te-ai intrebat, cum se procedeaza? Faci un blog, pe un domeniu gratuit (daca nu dispui de bani) blogspot sau wordpress sau cumperi un domeniu .ro, .com, .info si scrii articole despre produsele advertiserului, care te-a acceptat sa-l promovezi. Unii accepta imediat, altii au o politica pe care trebuie s-o respecti. Eu de exemplu, am fost acceptat dupa 6 luni. Motivul invocat, a fost ca nu acceptau decat site-uri pe aceeasi nisa cu a lor. In cadrul articolului, poti sa pui link-uri de afiliat, bannere sau daca stii cum sa folosesti un feed de produse, poti utiliza aceasta unealta de promovare.
Comisioanele, in general sunt de la 2% (electronice, IT) si pana la 20% (fashion). 




Cand vei face un comision, vei primi mail de la suport 2parale. De asemenea, vei fi anuntat de o anumita promotie pe care o are un magazin sau ca sunt disponibile produse noi si bannere intr-un anumit format. Poti trimite mail, unui anumit advertiser si sa-l intrebi ceva ce are legatura cu profilul sau. 
Ai statistici, in timp real, despre vizitele facute prin link-urile sau bannere-le tale. Acestea sunt disponibile si pe smartphone. 
Te poti inscrie ca afiliat in 2parale, folosind link-ul sau imaginea de mai sus, iar daca ai intrebari sau ai nevoie de ajutor, lasa un comentariu cu adresa ta de mail. Te voi sprijini sa faci bani online, dintr-un motiv foarte simplu: si eu am fost ajutat!

Prin munca si rabdare, se poate ajunge la castigul lui Serban Cristian. Rezultatele, nu apar peste noapte. Eu, mi-am recuperat investitia in site (gazduire, nume domeniu) dupa o luna, dar am avut noroc, pentru ca am beneficiat de experienta altcuiva. 

Primul meu comision, a fost respins, dar au urmat altele aprobate si este un sentiment frumos, sa vezi ca se aduna banuti in cont.

Vezi cum se castiga bani pe net rapid si usor!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua , sunt interesata de marketing-ul afiliat cu 2parale dar sincer nu prea inteleg . Adica , care este relatia mea cu advertiserul ? Cum fac sa ii promovez produsele ? Trebuie sa il contactezi prin e-mail si sa sa ii propui chestia asta ? Si ma ajutati si cu o lista de site-uri unde pot face reclama ? Adica in cuvinte putine si clare ce presupune toata chestia ? Multumesc.

Gabitzu spunea...

Buna ziua. V-am trimis un mail. In functie de acesta, astept intrebarile dvs.

Unknown spunea...

Da , am citit articolul dar sincer nu inteleg ce trebuie sa fac , daca mi-ati da niste indicatii pas cu pas v-as fi recunoscatoare , multumesc .

Gabitzu spunea...

Va pot indruma sa castigati bani online cu platforma 2Parale.

Trimiteți un comentariu